Di 11-11-2014 dag 04 zeedag - Reisverslag uit Montego Bay, Jamaica van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Di 11-11-2014 dag 04 zeedag - Reisverslag uit Montego Bay, Jamaica van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Di 11-11-2014 dag 04 zeedag

Blijf op de hoogte en volg Leen

11 November 2014 | Jamaica, Montego Bay

Vandaag lekker uitgeslapen tot 7:30 uur. Vannacht heeft het geonweerd en blijkbaar ook geregend want ons balkon is flink nat. Vanmorgen een heerlijk ontbijt genuttigd. Beter dan gisteren maar dat komt waarschijnlijk omdat we steeds meer soorten en variaties ontdekken van het eten. Daarna zijn we naar het voordek gegaan van dek 12. Dan ben je op het hoogste dek aan de voorkant van het schip en zodoende hebben we de kapitein aanwijzingen kunnen geven welke kant hij op moest . We hebben heerlijk gelezen en van de zon genoten want het is prachtig weer, blauwe lucht met wolkenvelden maar fantastisch, ook door de wind die er is. Het is vandaag 29 graden. Rond 13 uur gaan lunchen, waar we hebben zitten praten met twee heren uit Minesota. Was erg gezellig. 1 Van de heren vroeg hoe het met Hansje Brink ging en waar onze wooden Shoes waren . Na de lunch gingen we weer naar boven en we waren stom verbaasd dat het regende! Tijdens het eten was het droog, totdat we weg gingen. En dat klopte ook wel want de handdoeken en tas met leesvoer waren niet echt nat, terwijl het best stevig regende. Maar na zo’n 10 minuten konden we weer het dek op en hebben de middag “afgemaakt” op het dek. Heerlijk gerelaxed. Toen zijn we rond 16:30 uur naar het Crowsnest gegaan, dat is de bar aan voorzijde van het schip waar je ook weer over de boeg vooruit kijkt waar het schip heen vaart. Daar hebben we deze keer maar onze eigen borrel besteld. Voor Marieke lekker Baileys en voor mij Drambuie. En aangezien het happy hour was kregen we een dubbele. Nou, dat was weer eens erg lekker. Toen was het douchetijd en omkleden en opmaken want vanavond is het formele avond. Dus mooie jurk aan, de juiste sieraden, kostuum net stropdas en op weg. We kozen weer voor een tafel met anderen. Er was 1 stel waar we ook vorige keer mee aan tafel zaten. En daarnaast nog een stel Amerikanen en twee dames uit Canada. Het was ontzettend gezellig en het eten was uit de kunst. Na het eten hebben we weer even geshopt omdat de voorstelling in het theater van 20 uur al was begonnen. Ook het casino weer even doorheen gebanjerd en meegekeken hoe de meeste mensen verliezen. Toen een tussenstop op de kamer en daar ben ik nu aan het tikken. Zo dadelijk gaan we weer op pad want om 22 uur begint de volgende voorstelling in het theater en die willen we graag zien. De show hebben we gezien en die was best aardig. Er werd veel gezongen en gedanst. Dat duurde zo’n drie kwartier. Daarna zijn we naar onze hut gegaan om nog wat te lezen.