Do 14-06-2012 Runaway Bay - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Do 14-06-2012 Runaway Bay - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Do 14-06-2012 Runaway Bay

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

15 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen begon windstil, we waren benieuwd hoe dat zou voelen buiten. Maar toen we 9 uur op het strand waren begon de wind al weer los te komen, heerlijk. Net na 12 uur begon de lucht weer te betrekken en begonnen er weer druppeltjes te vallen. Nu dachten we, even wachten maar want gisteren waren we ook weggegaan en na 10 druppels was het weer over. Nu echter niet. Het regende niet echt hard maar het leek wel of je hier natter wordt of de druppels zijn groter dan thuis…. Geen idee, maar tijdens het teruglopen naar het hotel werden we zeiknat. Op de kamer omgekleed en toen hadden we eindelijk eens tijd om de winkeltjes van het hotel met een bezoekje te vereren. Nou, niet veel soeps en erg duur. We kunnen nu wat vergelijken met de prijzen die we op onze excursiedag hebben gezien in Ocho Rios. Dat scheelt dus aanzienlijk. En nu we toch in het hotel zijn gaan we eens lunchen in het restaurant. We hadden van andere Nederlanders gehoord dat het best goed was ook. En idd, weer heel veel keus maar bijna vergelijkbaar met het avondeten in het restaurant. Wij beiden vinden dan ook de snackbar bij het strand veel gezelliger, losser en ook de kip en sangria een afwisseling met het restaurant. En nogmaals, die kip is zo verdraaid lekker. Ze wordt gebarbequed op een hele grote BBQ en smaakt zo goed!! Maar al voor het eten was al weer de zon gaan schijnen dus na het eten weer de badspullen gepakt en naar het strand, maar niet voordat we wat sangria hadden gescoord !! Dus rond 14:30 uur lagen we weer aan het strand. Echter maar weer tot 16:15 uur want toen kwam er weer een grijze lucht en begon het weer te regenen. Niet zo hard als daarvoor maar we vertrouwden toch de lucht niet en besloten maar naar de kamer te gaan en daar op het balkon (want het was al weer droog) lekker de dag vol te maken. Dadelijk gaan we weer naar het buffet restaurant en naar de lobby zoals gebruikelijk en is deze dag ook al weer om.

• 15 Juni 2012 - 08:19

Ati:

Hoi luitjes.

Zo kom je de dag toch ook lekker door.
    Hebje nog wat afwissling,en blijf je in beweging.Lekker eten en drinken wat wil je nog meer.Geniet nogmaar lekker,het is zo weer om.
    Groetjes vanuit een nat ridderkerk.