Za 09-06-2012 Runaway Bay - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Za 09-06-2012 Runaway Bay - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Za 09-06-2012 Runaway Bay

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

10 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Gisteravond tijdens het uploaden van onze tekst ontdekten we dat er in de lobby bar lekkere likeurs waren. Niet zozeer de bekende maar wel die goed van smaak waren zoals bananen likeur en apricot brandy. Er zijn nog meer smaken maar we zijn nog niet weg.
Vandaag waren we weer vroeg wakker en dus vroeg ontbeten. Onderweg naar het ontbijt hebben we een andere route genomen dan de vorige dag en daardoor kwamen we er achter dat er dicht bij onze kamer ook een ontbijtruimte is. Wel kleiner dan de andere maar de keuze is bijna gelijk en het is er een stuk rustiger. Die houden we er denk ik ook in. Om 9 uur hadden we al een mooi plekje aan de baai met een eigen rieten parasol. Veel wind dus prima uit te houden. Zelfs zoveel wind dat we af en toe dachten dat we gezandstraald werden, maar niet hinderlijk. Tegen lunchtijd weer naar de snackbar van gisteren alleen hebben we nu ook wat eten gekozen uit een ander deel van de snackbar daar kun je Jerk krijgen. Dat is een Jamaicaans gerecht en betekent zoveel als gebraden stukken vlees in een bepaalde saus en die saus heet eigenlijk jerk. Men beweert dat die pittig is vandaar dat we gisteren hebben geaarzeld dat te nemen doch nu maar een poging gewaagd. Dat was weer een goede beslissing. Heerlijke stukken kip, pootjes, vleugels en de rest in grote stukken gehakt en lekkerrrrrrrr. Af en toe was er een stuk wat pittig uitpakte maar is goed te doen. Rond 17 uur zijn we weer naar de kamer gegaan en hebben op het balkon gezeten met het nodige er bij en wordt dit verslag vastgelegd. Stranddagen hebben het voordeel voor mij dat er weinig te vertellen is dus ben ik sneller klaar met tikken. Maar ik zal vandaag proberen wat foto’s bij het blog te plaatsen. Eens kijken of dat lukt met de wifi hier. Vanavond gaan we weer gewoon in het buffet restaurant eten, ook niet verkeerd en dan weer op naar morgen. Wat hebben we het toch slecht :):):).

• 10 Juni 2012 - 07:45

Bianca:

Dat ziet er allemaal niet verkeerd uit!!!

• 10 Juni 2012 - 07:50

Willy En Theo:

Vertel even waar je precies zit, dan komen we eraan, we hebben nog een weekje. doeiii, lekker genieten.

• 11 Juni 2012 - 09:48

Arna:

Was er dan toch geen plek meer over in jullie koffers?! Krijg zin in vakantie als ik dit allemaal zie... Blijf genieten.