Vr 14-11-2014 dag 07 zeedag - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Vr 14-11-2014 dag 07 zeedag - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Vr 14-11-2014 dag 07 zeedag

Blijf op de hoogte en volg Leen

14 November 2014 | Verenigde Staten, Key West

Vanmorgen weer rond 7:30 uur opgestaan en ontbeten. Daarna naar het bovenste voordek gegaan en lekker relaxed liggen lezen tot aan de lunch hadden we wel onze handdoeken ingeleverd want er stond een flinke wind en we waren bang dat ze weg zouden waaien. Maar na de lunch dus weer onze bedjes geconfisceerd want er waren weinig mensen op het dek, zowel voren als achter op het schip. Vreemd, want het was heerlijk, maar wel, zoals ik al zei, stond er een flinke wind, misschien dat dit mensen van het dek af hield? Om 16:30 uur hadden we een meeting over hoe te handelen als we weer bij Fort Lauderdale aan zouden leggen. Tevens werden er enkele prijzen verloot. Wij visten natuurlijk achter het net. Daarna in de Ocean bar een cocktail gedronken, de Alligator, die hadden we ook de 1e dag en die is blijven hangen. Dit vinden wij 1 van de lekkerste tot nu toe. Daarna douchen en optutten want vanavond is het weer een formele avond. We zaten met z’n tienen aan een tafel, weer 1 Canadees stel en verder drie Amerikaanse stellen. In het begin dachten we nog, dit wordt niets, want zowel Marieke als ik zaten naast iemand die niet veel zei, maar geleidelijk aan werd het steeds beter en op het eind was het eigenlijk jammer dat we op moesten stappen om naar het theater te gaan. Het was nog meer dan bere gezellig geworden. De show van vanavond was een moderne vertaling met moderne muziek van drie sprookjes, erg leuk en mooi gedaan. Iets na elven waren we weer in onze hut. Onze kamer stewart maakt elke dag van handdoeken een dier maar deze keer had hij zichzelf overtroffen. We openen de kamerdeur en zien gelijk recht tegenover ons voor de gordijnen een aap hangen aan een klerenhanger. Geweldig leuk gedaan, we moesten dan ook allebei hartelijk lachen toen we het zagen.