Vooraf - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Vooraf - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Vooraf

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

05 Februari 2014 | Nederland, Dordrecht

Woensdag 05-02-2014 Thuis
Afgelopen weekend hebben we ons wat meer verdiept in India en Nepal en ook wat verslagen gelezen van vorige reizigers. Daardoor krijgen we er wel NOG veel meer zin in. Het lijkt er op dat er nog meer te zien is dan we dachten. Ik heb dan ook extra geheugenkaartjes besteld voor zowel de foto- als de filmcamera. Morgen gaan we alles pakken en verder voorbereiden. Dan vertrekken we vrijdag, via Bianca en Vincent en natuurlijk Lizanne, rustig aan richting Schiphol voor een overnachting met ontbijt inclusief drie weken gratis parkeren naar hotel Courtyard by Mariott. Heel goed hotel, hebben we al vaker overnacht. Vanmorgen keek ik op de NS site voor mijn woon-werk reis vandaag en zag dat er a.s. weekend heel beperkt of geen treinverkeer is richting Schiphol. Dus achteraf nog beter dat we deze extra overnachting hebben geboekt. Relaxt vertrekken voor een schijntje meer. Ik weet niet of ik foto's kan uploaden bij het verslag want op mijn meldingen aan deze site van de vorige reis heb ik niets vernomen en ik kon tot nu toe geen foto's uploaden. Heb wel rigoreus alle foto's van oude reizen verwijderd misschien dat deze extra ruimte soelaas biedt. Verder nog het vriendelijke verzoek aan Facebook vrienden om geen publieke FB berichtjes te plaatsen m.b.t. onze reis, ik ben nog steeds van mening dat niet de hele wereld hoeft te weten dat ons huis verlaten is. Zo, dit is gelijk een test verslag om deze omgeving maar eens te testen. Wordt vervolgd en ik hoop dan ook dat er regelmatig wifi beschikbaar is in India en Nepal.

• 05 Februari 2014 - 23:26

Mona: