Di 25-11-2014 dag 16 Orlando Florida Mall - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Di 25-11-2014 dag 16 Orlando Florida Mall - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Di 25-11-2014 dag 16 Orlando Florida Mall

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

26 November 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Afgelopen nacht had ik een koortsnacht. En ’s morgens voelde ik me niet goed. Dus Marieke is alleen gaan ontbijten, ik moest niet aan eten denken. Ik ben op bed gebleven tot 15 uur ’s middags toen voelde ik me wat beter door de paracetamol waarschijnlijk. Marieke heeft met Bianca zitten chatten en telegrammen en geinternet en gelezen. Vond het wel heel erg vervelend voor Marieke. Echter aan de andere kant, vandaag is een hele donkere sombere dag, dikke grijze wolken en zelf om 9:50 uur kreeg ik op mijn telefoon een waarschuwing met harde irritante signalen dat er hurricane werd verwacht tussen dit moment en 10:30 uur. En we moesten ons verschuilen. Op het moment dat die waarschuwing kwam was het al volop aan het stormen, zelden zoiets meegemaakt. Wij zitten vijf hoog en het water kwam als watervallen met een boog van de daken af en de boom voor ons hotel stond als een knipmes te buigen in de wind, onweer en de hele dag door weerlichten, heftig hoor. Het is verder de gehele dag blijven regenen met af en toe een droog momentje. Om 16:30 uur wilde ik toch wat anders dan op de hotel kamer blijven en zijn we nog even naar de Florida Mall gereden. Daar hebben we een broodje bij Subway genomen waarvan ik max een derde op heb en Marieke heeft nog wat anders geprobeerd wat heel erg lekker was. Wat geshopt en wat gekocht voor …… Lizanne, hoe kan het ook anders . Op een gegeven moment wilde ik toch wel weer terug naar het hotel, zodoende waren we 20:40 uur weer terug op de kamer. Nu zitten we aan een (kleine) borrel, goed voor mijn keel beweer ik. Ik ga binnenkort wel naar bed en we hopen dat het morgen beter is dan kunnen we tenminste weer wat gaan doen. Vandaag was het nog 27 graden maar voor morgen voorspellen ze 16 graden en regen. Dus lange broek, dichte schoenen en vest mee, dat vest vooral in de winkels want de meeste airco’s staan erg koud.

  • 26 November 2014 - 09:12

    Jos:

    Wat zijn jullie toch een pechvogels, altijd wanneer jullie op vakantie zijn is er altijd wel 1 ziek.
    Beterschap

  • 26 November 2014 - 09:28

    Ati:

    Zo Leen is niet leuk...hebben jullie elkaar aangestoken.Hoop dat het vandaag wat beter met je gaat en je weer kan genieten.
    Zo te zien wordt ook Lizanne niet vergeten begrijpelijk.

    Die storm lijkt me wel angstig om mee te maken maar is waarschijnlijk voorbij.
    Hoop op nog wat fijne dagen voor jullie

  • 26 November 2014 - 19:06

    Ko Den Butter:

    Beste Marieke en Leen,
    Ik hoop dat jullie weer helemaal gezond zijn, want er niets erger dan ziek zijn in je vakantie, want Leen je hebt heel het jaar er (hard) voor gewerkt. Grapje
    Ik wens jullie nog hele gezonde en zonnige dagen toe en ook een goede reis terug naar het koude Nederland.

  • 26 November 2014 - 19:52

    Marjo:

    Gauw weer opknappen hoor. Ziek zijn doe je in de baas z'n tijd en niet op vakantie. Dus. Nog lekker genieten van jullie laatste dagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leen

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 23000

Voorgaande reizen:

08 November 2014 - 29 November 2014

Cruise Carribean

07 Februari 2014 - 28 Februari 2014

Rondreis India en Nepal februari 2014

16 November 2013 - 30 November 2013

Cruise Aruba

04 Juli 2013 - 15 Juli 2013

Finland

23 April 2013 - 28 April 2013

Citytrip Istanbul

29 Oktober 2012 - 17 November 2012

Florida, november 2012

06 Juni 2012 - 22 Juni 2012

Jamaica juni 2012

04 Februari 2012 - 19 Februari 2012

Cuba 2012

09 Oktober 2007 - 02 November 2007

Zuid Afrika 2007

Landen bezocht: