Ma 24-11-2014 dag 15 Orlando Premium Outlet - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Ma 24-11-2014 dag 15 Orlando Premium Outlet - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Ma 24-11-2014 dag 15 Orlando Premium Outlet

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

24 November 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag waren we al om 7 uur uit bed. eerst wat mail en Facebook zaken bekeken en beantwoord daarna douchen en naar het ontbijt. Het ontbijt is voor Amerikaanse begrippen redelijk goed. Er is vruchtensap, koffie, thee en water, ook kun je boterhammen roosteren, er is gekookt ei, roerei, bagels, wafels, pindakaas, smeerkaas, jam, stroop en honing. Ook pakjes vruchtenyoghurt. Dat is het zo’n beetje, oh ja, ook bananen. Na het ontbijt zijn we klampjes aan vertrokken naar de Premium outlet stores. Tomtom kon de route niet berekenen dus heb ik maar iets van outlet ingegeven in de buurt van International Drive. Wij op weg. Maar zo’n 20 minuten later waren we volgens Tomtom op de lokatie die ik in had gegeven, ergens midden in de polder !! Dus zijn we terug gedraaid en hebben vanaf dat punt ergens weer maar eens het juiste adres ingegeven, nu kon wel de route berekend worden. Wat bleek, we gingen helemaal terug naar waar we de snelweg waren opgekomen vanuit ons hotel, we moesten dus de hele andere kant op dan we gereden waren. Maar wat geeft het, we hebben alle tijd en het rijd heerlijk relaxed hier. Afijn we waren ongeveer waar we moesten zijn tot Marieke plots zei, je moet er hier af !! Ik snel er af en wat denk je, een andere outlet. Toch maar even uitgestapt en bij Guess binnen gegaan, wij herkenden dit omdat we vorige keer hier iets voor Lizanne hadden gekocht. Dat hebben we dus maar weer gedaan. Hop, de auto weer in en rijden totdat …… Marieke zei, Ho, je moet er hier af !! Ik snel er weer af en wat denk je, weer een andere outlet dan de bedoelde. Even uitgestapt en daarna weer ingestapt en verder gereden. En na zo’n 3 minuten waren we wel bij de gewenste outlet. Hier hebben we de dag verder doorgebracht met shoppen, slenteren, eten en drinken totdat we de outlet doorlopen hadden. Toen we dus klaar waren zijn we weer met de auto naar de Millenium Mall gereden en hebben daar gekeken naar schoenen voor Marieke en ook gekeken in een gigantische Apple store. Echt gigantisch groot en druk, en druk, en druk !! Mooi om te zien. Hierna zijn we bij Brio maar eens een carpaccio gaan eten. JAMMIE !! Toen met de auto terug naar het hotel om een filmpje van Lizanne te downloaden, dat zal wel even duren, het is een flinke. Bij Brio lukte dat niet en we zijn natuurlijk gewoon nieuwsgierig naar ons mokkeltje. Dat is redelijk snel gelukt want we hebben goede wifi in het hotel en het filmpje is te schattig. We zitten grijnzend naast elkaar op de bank te genieten. Maar er zijn nog wat nieuwe filmpjes, die gaan we ook gauw downloaden en kijken daarna gaan we hier in de buurt naar een verzameling winkeltjes om te kijken wat daar te beleven is. Rond 19 uur vertrokken en we hebben een flink vierkant gelopen. Eerst dachten we dat het niet zo veel was maar hoe dichter bij we kwamen hoe meer we zagen. Vooral veel eettentjes maar ook flinke souvenirsshops met hele billijke prijzen en een flink assortiment. En ook supermarkten, die mogen eigenlijk niet zo heten denk ik dan want het zijn veredelde souvenirsshops die ook wat eetwaren en drinken en wat gangbare medicijnen verkopen. Omstreeks 21:20 uur weer op de kamer. We zijn allebei afgepeigerd, voelen van alles en bij mij begint de hele dag al een kriebel hoest op te komen die maar niet over gaat. Hoop dat het mee valt. Nu gaan we lekker onderuit zitten met een borrel, die staat al op tafel. Wat internetten, lezen en rusten !! Morgen is er weer een dag.

• 25 November 2014 - 07:24

Jos:

Hoi Leen en Marieke,

Wat zijn jullie weer bezig en wat zien jullie weer veel. Zit weer mee te genieten!
    Waar je nu heb gelopen met al die souvenir winkeltjes, dat is het oude gedeelte.
    Als je de Sand Lake Road over loopt en dan daar de International Drive aflopen.
    Dan kom je bij allemaal nieuwe zaken, zoals restaurants, winkeltjes, cafés en niet te vergeten de Orlando Eye (Reuzenrad) die ze daar aan het bouwen zijn met al die nieuwe restaurants er om heen.
    Geniet nog van de vakantie.

Groetjes Jos

• 25 November 2014 - 09:03

Bianca:

Hoi hoi,

Hebben jullie nu wel die grote M&M store gezien? Waar ze van alles van M&M's hebben? Weet niet meer in welk shopping mall die zat hoor, dacht de Millenium. Wel ergens aan de International Drive als ik het goed heb. Volgens mij zat daar ook een grote Apple store, maar die hebben ze vast in meer shopping malls ;-).
    Veel plezier nog!

Groetjes,
    Bianca

• 25 November 2014 - 09:08

Ati:

Zo dat was weer een enerverende dag voor jullie.Hadden jullie een paard als vervoer dat Marieke steeds ho roept haha.Was weer mooi om te lezen klein foutje mag.Wens jullie nog veel plezier.
    Leen heb je die Finse druppels niet bij je?

Groetjes van ons

• 25 November 2014 - 16:49

Jos:

Hoi Bianca, heb je trek in M&M's hahaha.
    Leen en Marieke die moet je ook gezien hebben voor jullie weer naar huis gaan, daar kom je niet weg voor je een zak met M&M's heb gevuld.
    Die M&M winkel die zit in de Florida Mall en die Apple store zit in de Florida Mall en de Millenia Mall.
    En om bij de Florida Mall te komen rij je de Sand Lake Road af dan kom je hem vanzelf tegen. Kan niet missen.
    Het is mooi winkel weer vandaag, ik zag dat het regende.

Groetjes Jos