Do 27-02-2014 dag 21 start thuisreis - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Do 27-02-2014 dag 21 start thuisreis - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Do 27-02-2014 dag 21 start thuisreis

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

27 Februari 2014 | Nepal, Kathmandu

Lekker laat opgestaan, pas om 7:30 uur. Na het heerlijke ontbijt de laatste hand aan de koffers gelegd en op naar de “koffieshop”. Gewoon een lekker koffie cafe. Het inchecken voor de vluchten naar Amsterdam via Wenen heeft meer dan een uur geduurd. We hadden wel een wifi verbinding maar de internet toegang was heel erg slecht. Werd steeds onderbroken en dan moet je weer opnieuw beginnen met alles in te vullen. En dan het openen van een pagina of uploaden van een verslag duurde eeuwen totdat het helemaal niet meer ging. Toen zijn we maar gestopt. Er komt nog een verslag van gisteren, woensdag, en de foto’s van dinsdag en woensdag. We gaan zo uitchecken voor 12 uur en om 13:15 uur vertrekken we naar het vliegveld van Kathmandu. Op tijd vertrokken naar het vliegveld waar we vrij soepel door alle controles heen gingen. Wat laatste roepia’s opgemaakt aan chips en chocolade en om 15:45 naar de gate en daar de laatste controle met extra handbagage check. Het vliegtuig vertrok zelfs voor tijd. En om 18:15 uur lokale tijd in India waren we al weer geland op Delhi airport. Acht groepsleden zouden op het vliegveld blijven en de overige zeven, waaronder wij, gaan met de bus naar het hotel in Delhi waar we ook de eerste nachten hebben verbleven. Echter, toen de bus met ons zevenen weg reed van het vliegveld kreeg Micha een telefoontje van de gids die bij de achterblijvers was gebleven dat ze mee gingen naar het hotel. Wat bleek nu, ze mochten niet zo lang van te voren naar de vertrekhal dus werden ze in een soort hok gezet zonder wc, geen drinken en helemaal kaal. Dus ze wilden wel gauw weg daar. Dus zijn we weer terug gereden en hun opgehaald. En om 19:45 uur waren we daar al. Nu gauw dit verslagje aanvullen en wat uploaden want de wifi is hier gratis en goed. Om 22:45 uur vertrekken we dan weer naar het vliegveld om in te checken etc. en onze vlucht naar Wenen vertrekt dan om 2:45 uur vannacht. En dan dus via Wenen zodat we rond 9 uur geloof ik zijn we op Schiphol.

• 27 Februari 2014 - 17:44

Jos:

Dan zit het er weer op en dan kunnen jullie op de zaak weer uitrusten hihihi
    Ik had gedacht dat jullie van Kathmandu via Istanbul naar Amsterdam zouden vliegen?
    Maar jullie gaan van Kathmandu naar Delhi en dan via Wenen naar Amsterdam.
    Ik heb weer genoten van jullie reisverslag.
    Wens jullie een goede reis!
    Groeten van Adrie en mij.

• 27 Februari 2014 - 18:06

Willy En Theo:

Wat is het snel gegaan die drie weken. Het verslag was interessant, de foto's waren mooi, wat wil je nog meer.
    We zullen maar zeggen bedankt en tot gauw, doeiiiiiiiii xxxx

• 27 Februari 2014 - 19:14

Ati:

Hoi Leen Marieke.

Wat gaat dat toch snel allemaal.
    Jullie hebben veel gedaan en gezien en indrukken opgedaan.
    We hebben meegenoten van verslag en foto,s bedankt daarvoor.
    Wens jullie een goede reis naar huis en tot ziens.

Piet en Ati

• 01 Maart 2014 - 21:31

Mona:

Hoi Mariek en Leen,

Bedankt dat ik jullie vakantie op deze manier mee kon beleven.

X Mona

• 02 Maart 2014 - 13:33

Sonja Donkersloot:

Hoi Leen en Marieke,

Nu even de tijd genemen om de laatste drie verslagen te lezen, wat een geweldige reis en verslagen.
    ik ben benieuwd naar alle foto's.

Groetjes Sonja