Do 28-11-2013 dag 13 Aruba – Divi - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Do 28-11-2013 dag 13 Aruba – Divi - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Do 28-11-2013 dag 13 Aruba – Divi

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

28 November 2013 | Aruba, Oranjestad

Aangezien we wat dichter bij onze kamer op het strand willen liggen ga ik vanmorgen rond 8:30 uur toch maar onze handdoeken neerleggen op twee bedjes. Maar goed ook want de meesten zijn al weer gereserveerd lijkt het. Na het ontbijt dus lekker geluierd, gelezen onder onze parasol. Het is weer flink warm, de voorspellingen waren 31 graden Celsius. Maar voor ons gevoel is het echt warmer. Maar er is wind en dat helpt. ’s Morgens een stuk gelopen de andere kant op dan eerder deze week en we liepen zo naar het begin van het strand tot bijna bij de cruise terminal. We merken dat ons stekkie beter is, meer wind dan op die plek. Daarna het water in geweest. Toen moesten we weer opdrogen en het was weer etenstijd. Heerlijke soep (Marieke) hebben ze steeds weer gelukkig en overheerlijke kip die zo van het spit komt. Ook is al het eten over het algemeen goed heet en smaakt prima. ’s Middags gelezen en daarna geborreld bij de strandbar. Nadat we onze transfer voor morgen naar het vliegveld hebben bevestigd bij de guest service desk. Nu net gedoucht en gaan we zo dadelijk a la carte dineren in het Red Parrot restaurant. Zo, het is nu inmiddels 23 uur en de koffers zijn gepakt. We hebben overheerlijk gegeten in het restaurant. Marieke had een rijke uiensoep met kaas vooraf en ik een ceasar salade met heerlijke dressing. Als hoofdgerecht hadden we allebei (weer) biefstuk, kip en varkensvlees. Maar die waren zo heerlijk bereid met heerlijke sauzen. Alleen de biefstuk was aan de buitenkant een beetje zwart en dat proefde je ook. Die buitenkanten hebben we dan ook weggesneden en zo smaakte het prima. We gaan zo dadelijk maar naar bed. Morgen worden we om 14:15 uur opgehaald voor naar het vliegveld. We mogen de kamer een uur langer behouden dus tot 13 uur. Dan gaan we om 12:30 uur van het strand, douchen, laatste dingen in de koffer en uitchecken. Dan hebben we nog mooi tijd om te lunchen. En dan op weg naar huis. Onze echt eigen stek en misschien langs Bianca, Vincent en Lizanne als er tijd is zaterdag. Maar dat zien we dan wel.