Zo 17-11-2013 dag 02 Vlucht – Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Zo 17-11-2013 dag 02 Vlucht – Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Zo 17-11-2013 dag 02 Vlucht – Aruba

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

18 November 2013 | Aruba, Oranjestad

Eerst nog even vermelden dat we toen we gisteren opstonden niet zo’n goed gevoel hadden mbt Marieke’s pols. Die was nl. ontzettend opgezwollen en ze kon haar vingers niet krom doen. Ze had ook uitslag op haar arm. Door de zwelling kon ze ook haar brace niet om, die paste helemaal niet meer. Maar dit is in de loop van zaterdag allemaal goed gekomen en is nog steeds in orde gelukkig.
Vanmorgen goed ontbeten na een redelijke nachtrust. De shuttle van 8:18 uur genomen naar Schiphol waar we zo iets na half negen aankwamen. Gelijk ingecheckt en door de douane gegaan. Wat geshopt en op tijd naar de gate waar we de bagage weer moesten laten checken. Toen we daar voor in de rij stonden zagen we tot onze verrassing een oude bekende in de rij staan. De voorzitter van de Raad van Bestuur, dus eigenlijk mijn allerhoogste “baas”, met zijn vrouw. Ik moet eigenlijk zeggen, hij was mijn baas, want door vervelende omstandigheden is hij nu bijna al een jaar weg bij ons. Maar het was erg leuk hem weer te spreken. We hebben dan ook een hele tijd met elkaar staan praten. Na een poos gewacht te hebben werd er omgeroepen dat er een probleem met het vliegtuig was. Weer een poos later kregen we te horen dat we met een ander toestel zouden vliegen en ook vanaf een andere gate. Dus allemaal op sjouw naar de andere gate. Daar gewacht tot we konden boarden. Dus moesten we weer alles door de scan sjorren. Hier moest ik zelfs mijn schoenen en horloge uit/af doen. We vertrokken pas zo’n twee en een half uur later. We kregen wel een snack en wat drinken aangeboden in het vliegtuig ter compensatie van het oponthoud. De vlucht verliep verder zeer voorspoedig en zo ongeveer 00:20 uur, 19:20 uur lokale tijd, landden we op Aruba. Alles bleek goed geregeld te zijn. Broer en schoonzus moesten in bus nr. 3 naar hun hotel en wij i bus nr. 1 naar ons hotel, The Talk of the Town. Daar waren we al snel. We hebben een zeer ruime kamer en ziet er van buiten eg leuk uit. We zitten op de begane grond bij het zwembad. Alleen het hotel is wat oud en dat zie je aan de staat in de kamer. Is redelijk schoon, dat wel. We hebben nog wat gegeten en gedronken in, ik denk de snackbar. Eten was goed maar de cola was erg waterig en smaakte apart. Ook rekenen ze de volle prijs voor een menu, ook als je maar een gedeelte bestelt. En dan komen er nog eens service kosten bij. Dat hebben ze maar weer snel verdiend. Daarna maar naar de koele kamer gegaan want het is buiten nog 28 graden en erg klam. Maar daar komen we ook voor, warmte !! Ga nu even wat tikken. Het is nu hier bijna 22 uur. We gaan maar redelijk op tijd naar bed want voor ons is het al 3 uur ’s nachts.

• 18 November 2013 - 09:09

Marjo:

Kijk uit naar het volgende verslag....goede start aan boord...ik hoor julllie wel weer
    Gr marjo

• 18 November 2013 - 09:09

Bianca:

Fijn dat het weer goed gekomen is met mam haar arm. En dat de reis verder (na de vertraging) goed verlopen is. Ook toevallig zeg, je oude baas tegenkomen. Heerlijk die temperatuur, zal het overdag wel nog veel warmer zijn. Ben benieuwd hoe het straks op de boot/het schip zal zijn.
    Veel plezier allemaal!!
    Lizanne zegt: abbababap!

Groetjes,
    Bianca

• 18 November 2013 - 18:45

Ko Den Butter:

Ik hoop voor Marieke dat alles goed blijft daar in Curacao .
    Je oude baas (in neem aan dat Bert dat was) ging hij ook naar Curacao
    Verder veel plezier en kijkt goed uit voor ongedierte.

Groeten Ko en Alice

• 19 November 2013 - 19:30

Ati:

Hoi luitjes dat was dan weer niet zo leuk maar als je nu maar aan het genieten bent is dat snel weer vergeten.Hoop niet dat de terugvlucht ook zo is....

• 23 November 2013 - 14:50

Sonja:

Ik lees nu pas jullie verslag, dat was even schrikken met je arm. Ik kijk uit naar het volgende verslag en hoop dat het een geweldige reis is.

Groetjes Sonja

• 28 November 2013 - 18:25

Ko Den Butter:

Beste Leen en Marieke,

ik hoor niets van jullie reis op Aruba, toch geen problemen met verbinding.

Ik hoop wel dat jullie het naar je zin hebben,

groeten ko