Za 16-11-2013 dag 01 Badhoevedorp – Haarlem - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Za 16-11-2013 dag 01 Badhoevedorp – Haarlem - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Za 16-11-2013 dag 01 Badhoevedorp – Haarlem

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

16 November 2013 | Nederland, Badhoevedorp

Vanmorgen alles gecontroleerd. Kofferinhoud, thuis en handbagage en we zijn natuurlijk niet op de geplande tijd vertrokken maar ruim een half uur later. Eerst maar even tanken. Bij het wegrijden bij het tankstation kregen we een waarschuwingssignaal en alarm dat het oliepeil gecontroleerd moest worden. Ik werd flink pissig want dat is nu al de tigste keer dat we met deze auto op een ongewenst moment een alarm signaal krijgen. Van ellende en voor de zekerheid toch maar langs de garage gereden. De auto had twee maanden geleden een beurt gehad dus eigenlijk kon het niet zo zijn dat er olie te weinig was. De monteur heeft wat controles uitgevoerd maar kon niets vinden. Dus maar wat olie bijgevuld (kassa) en op weg naar Bianca, Vincent en Lizanne natuurlijk. Daar waren we dus meer dan een uur later dan gepland en daar baalde ik zo van. Op ons gemak toch wat gedronken en gegeten en van Lizanne genoten. Als ze aan je hand staat maakt ze echte stap bewegingen, schitterend om te zien, lekker mokkeltje. Iets na tweeen daar vertrokken zodat we iets na 14:30 uur bij hotel Ibis in Badhoevedorp waren. Schoonzus en broer waren ook net gearriveerd, dus gelijk ingecheckt. Na alles op de kamer te hebben gebracht hebben we besloten naar Haarlem te rijden. Daar hebben we de auto in een parkeergarage gepoot en zijn heerlijk gaan wandelen. Wat een leuke en gezellige stad lijkt dat. We waren er natuurlijk veel te kort. Want als je tussendoor wat gebruikt ergens dan vliegt de tijd extra hard en we waren er natuurlijk best wel wat laat voor een zaterdagmiddag. Maar heel erg mooi en een stad om naar terug te gaan maar dan wel voor een hele dag. Na wat rondkijken en over de Grote Markt geslenterd te hebben zijn we wat gaan eten bij Wilma en Albert’s eethuis. Een steaktent. Vermoedelijk waren we net op tijd want zonder reservering was er, leek het, nog 1 tafeltje vrij voor 4 personen. We hebben er heerlijk gegeten. Daarna weer terug naar de auto en het hotel. Daar aangekomen zijn we in de bar gaan zitten en onder het genot van wat drank en knabbels hebben we de excursies in de Caribbean doorgenomen. Het was ondertussen toch wel ongemerkt laat geworden dus zijn we naar onze kamers gegaan waar ik nu dit stukje in elkaar zit te flanzen. Morgen vertrekken we echt naar warmere oorden. Maar dat komt in het vervolg. Bedenk echter wel dat wifi schaars is en ik denk dan ook dat we pas weer aanvullingen op dit verslag hebben over ruim een week maar dat merken jullie vanzelf.

• 16 November 2013 - 23:30

Willy:

Nogmaals allemaal een fijne vakantie en to over 2 weken. Groetjes Willy en Theo.

• 16 November 2013 - 23:54

Marjo:

Alle goede dingen komen in drieen,arm breken, te laat vertrekken en de olie, dus nu kan je veilig en zonder zorgen aan je vakantie beginnen, dus nogmaals.....ga genieten en laat mij meegenieten ....tot gauw

• 17 November 2013 - 01:04

Mona :

Hele fijne vakantie . X

• 17 November 2013 - 08:35

Bianca:

Nogmaals een hele fijne vakantie! Maar mam, wij zijn toch al eens in Haarlem geweest?
    Veel plezier!

• 17 November 2013 - 09:23

Jos:

Een hele fijne vakantie en geniet ervan!! xxx

• 17 November 2013 - 11:22

Ati:

Hallo broertje.

Dat was dan een slechte start maar als de rest dan maar goed is kun je het nog overzien.
    Problemen met je auto zonder dat wij erbij waren dat kan dus ook.Wens jullie heel veel plezier.
    Zie het wel als er weer wat te vertellen is.

Groetjes allemaal

• 17 November 2013 - 13:09

Jos:

Oh oh, volgens mij hebben jullie 2 uur vertraging, als jullie met Arke vliegen?

• 17 November 2013 - 13:37

Ko Den Butter:

Beste mensen,

Heel veel mooi weer en een mooie vakantie toegewenst.

Groeten Alice en Ko