Do - vr 21 - 22-06-2012 Runaway Bay - Dordrecht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu Do - vr 21 - 22-06-2012 Runaway Bay - Dordrecht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leen Groenendijk - WaarBenJij.nu

Do - vr 21 - 22-06-2012 Runaway Bay - Dordrecht

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

22 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

De gebruikelijke tijd weer opgestaan. Om 8:30 uur waren we al weer op het strand. Heerlijk weer, zon, zee en zand. Ook nog het water in geweest. Om 10:30 uur moesten we helaas opbreken. Onder de douche en de laatste spullen inpakken. Uitgecheckt en toen was er nog tijd voor een cocktail. Lekker op ons gemak daarvan genoten voor het eten. Om 12 uur stonden we voor het hoofd restaurant. Dat bleek een compleet stofnest. Ze waren aan het verbouwen leek het wel. En zou dan ook pas om 13 uur open gaan. Dus op naar de snackbar waar we toch lekker weer jerk hebben gegeten en niet te vergeten heb ik toch maar een sangria genomen. Ik moet zeggen, ik voelde dat wel even zitten na die cocktail. Maar was wel lekker. Om 13 uur zaten we in de lobby te wachten op de bus die ons om 12:15 uur op zou halen. Die was weer ietsjes later maar niet veel en dus op naar het vliegveld. Daar ging alles wonderwel heel soepel en snel. We konden gelijk inchecken en waren binnen 10 minuten ingecheckt en door de douane. Daar moesten we wel de schoenen uittrekken, iedereen. Dar hebben we tot nu toe niet meegemaakt. Wel eens een enkeling maar nog nooit iedereen. Wat geshopt uiteraard en toen kwamen we mensen tegen die we al een paar keer met excursies hadden meegemaakt. Gezellig zitten kletsen. Wat heel erg leuk was was dat een stel, waar we tegen hadden gezegd dat ons hotel nooit bananen had, gelijk riepen dat ze aan ons hadden gedacht bij het ontbijt ’s morgens. Zo, vroegen wij, wat was daar dan de reden van, waren we zo knap of zoiets? Nee (teleurstelling), er lagen daar weer bananen bij het buffet. En ze hadden er twee voor ons meegenomen !! Dat is natuurlijk heel erg leuk. We konden op tijd boarden, terwijl er buiten weer een tropische regenbui naar beneden stortte. Door die regen vertrokken we pas 20 minuten later. Dat had te maken met het bijtanken en bagage laden dat door die regen vertraagd werd. Onderweg lekker weer drie films gekeken via de entertainment set en we waren weer ongemerkt in Amsterdam voor we het wisten. We landden op de Polderbaan dus moesten we weer ruim 15 minuten taxieen voor we aanlegden. Verder ging alles ook soepel. Door de douane, koffers halen en naar de opstapplaats van de Ibis shuttlebus. Al snel weer bij de auto en iets na 12 uur waren we weer thuis. Het is natuurlijk ondertussen wel vrijdag 22 juni geworden.